23 Kasım 2010 Salı

MERHABA

Merhabalar,
Birbirinden lezzetli, birbirinden eğlenceli, birbirinden şık pasta,
kurabiye, cupkek ve el yapımı çikolatalarımla tanışmaya,
görünümleriyle gözünüzü; tadlarıyla da damağınızı şenlendirmeye hazır
mısınız?Amerika'da  değişik ve şık lezzetler yakalamak için The WiltonSchool of Cake Decorating & Confectionary Art 'ın hazırladığı 3 eğitim
programını tamamladım.  Pasta tasarım konusunda dünyanın önde gelen
markalarından biri olan Witon'ın kurslariyla başladığım pastacılık
serüvenimi Türkiye'de Şeker Pasta Banu Hanım ve sevgili arkadaşım
Fruit and Chocolate Neslihan'in bana kattıklarıyla Türk damak zevkine
uyarlayarak, değişik ve şık lezzetler sunarak sürdürüyorum.
Ürünlerimden tadan insanların yüzündeki o gülümsemeyi görmek için
kendimi sürekli geliştirip,araştırmalarımla ve denemelerimle
lezzetlerimi zenginleştiriyorum. Pasta, kurabiye ve cupkeklerimi arzu
ettiğiniz lezzette hazırlıyorum. Örneğin; kakaolu, vanilyalı, limonlu,
meyveli fıstıklı..... Ürünlerim uzun sure lezzetini ve tazeliğini
koruma özelliğine sahiptir. Çünkü en taze, en kaliteli malzemelerle,
büyük bir özen ve sevgiyle hazırlıyorum. Neler mi yapıyorum? BEBEK
PASTA, KURABIYE VE CUPKEKLERI, DÜĞÜN,NİŞAN,KINA GECESI PASTASI,
KURABIYE VE CUPKEKLERI, DOĞUM GÜNÜ PASTA, KURABIYE VE CUPKEKLERI,
YILDÖNÜMÜ PASTA, KURABIYE VE CUPKEKLERI, SÖZ MENDİLİ KURABİYELERİ,
ÖZEL GÜNLERİNİZİ GÜZELLEŞTİRECEK EL YAPIMI ÇİKOLATA  KUTULARI.
Özel günlerinizi daha özel hale getirmek ve sevdiklerinizin yüzünde o
müthiş gülümsemeyi görmek için bana ulasabilirsiniz.Siparişlerinizi
için 5 gün önceden haber vermeniz üretim aşamaları için önemlidir.
Görüşmek üzere,
Sıdıka Satar
ssatar54@gmail.com 0537 682 8119

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder